خاطرات شهدا و رزمندگان دفاع مقدس

امروز فرصتی است که همه، با شهیدان تجدید خاطره کنند. مقام معظم رهبری

خاطرات شهدا و رزمندگان دفاع مقدس

امروز فرصتی است که همه، با شهیدان تجدید خاطره کنند. مقام معظم رهبری

خاطرات شهدا و رزمندگان دفاع مقدس

تا امروز هیچ قدرتی نتوانسته است دلهای مردم را از محبت امام و یاد امام و تعظیم و تجلیل شهدا، شهادت و ارزشهای انقلاب، خالی کند.مقام معظم رهبری
سالهاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لبهای خشک و ترک خورده ی بشر تازیانه می زند. آن زمان که دروازه های بهشت باز بود هر کس با حرفه ای خود را به آن باب می رساند و امروز که دستمان در گیر صفر و یک است بابی را گشودیم تا جرعه ای را تا شهادت بنوشیم. افتخار ما اینست که سرباز ولایت فقیه هستیم هرچند دستمان خالیست اما دل های مان پر است از عشق به ولایت

آخرین برنامه ریزی های عملیات والفجریک را در مقر تیپ می کردیم. ساعت دوازده شب بود که جلسه تمام شد. مهدی بلافاصله رفت توی حیاط، شیر آب را گرفت روی خودش. گفتم: «چه خبره؟
غسل شهادت
آخرین برنامه ریزی های عملیات والفجریک را در مقر تیپ می کردیم. ساعت دوازده شب بود که جلسه تمام شد. مهدی بلافاصله رفت توی حیاط، شیر آب را گرفت روی خودش. گفتم: «چه خبره؟ چه وقت حمام دوش گرفتنه؟! بخوابید، خستگی در کنید، صبح برای حمام رفتن وقت هست.»
خندید و گفت: «می خواهم غسل شهادت کنم،شاید خداخواست و امشب شهید شدم.»
... هنوز اذان صبح نشده، یک ستون پنجمی دشمن، نارنجکی را در مقر فرماندهان انداخت. نارنجک قل خورد و درست رفت زیر پای مهدی. شدت انفجار زمین را گود کرده بود. بعضی ها به شدت زخمی شدند، مثل باقر سلیمانی و هاشم اعتمادی، بعضی ها هم شهید شدند مثل مهدی ماندنی پور! نیم تنه پایینش کامل پودر شده بود.


شهید عبدالمهدی ماندنی پوردر سال 1336 در شهرستان کازرون به دنیا آمد و ی از فرماندهان گردان امام حسین(ع) از تیپ فاطمه الزهرا(س) بوده است که در 9 بهمن ماه سال 1361 در منطقه عملیاتی دهلران به شهادت رسیده است.

وصیت نامه شهید


احترام به قوانین و مقررات سپاه

امت به پا خاسته ایران پشتوانه ولایت فقیه و رهرو راه امام امت باشید.
بسم الله الرحمن الرحیم
الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انالله و اناالیه راجعون سوره بقره آیه‌156
 آنانکه به حادثه و مصیبتى سخت و ناگوار دچار شوند صبورى و صابرى پیش گرفتند و گویند ما به فرمان او آمده و به سوى او باز خواهیم گشت.
 الهى و ربى من لى غیرک. خدایا بارالها من جز تو کسى را ندارم. با درود فراوان به شهداى صدر اسلام به پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص) و درود خدا به رهبر بزرگ ایران خمینى و یاران با وفایش چند کلمه اى وصیت خود را در این دفترچه یادداشت مى نویسم: امت به پا خاسته ایران پشتوانه ولایت فقیه و رهرو راه امام امت باشید. چون هر دو مانع دیکتاتورى مى شود الان در حال حاضر کشورهاى استبدادى و استعمارگر از ولایت فقیه مى ترسند چون ولایت فقیه مخالف حرکت استبدادى و انحرافى مى باشد امام را هرگز تنها نگذارید که غضب خدا نصیبتان نگردد و اگر همیشه با او باشید و پیرو خط او باشید رحمت خدا که در حال حاضر مشاهده مى کنید بسویتان سرازیر مى‌شود.
 مادر عزیزم که با شیر پاکت مرا بزرگ کردى و چه زحماتى برایم کشیدى همیشه در این فکر باش که تو از لیلا مادر على اکبر و ام البنین مادر عباس بالاتر و برتر نیستى و افتخار کن که فرزندى در راه خدا و اسلام و امام داده اى. اگر گاهى به شما بى احترامى کردم به بزرگى خودتان مرا ببخشید و طلب آمرزش از خداى حنان و منان برایم کنید. و تو اى پدر عزیزم چه زحمتها که کشیدى و کسى از دلت خبر نداشت و مرا بزرگ کردى و مى دانستى که ما امانت هستیم و باید امانت را به صاحبش پس بدهید و اجر نگهدارى امانت با خداى بزرگ و مهربان است. از برادران و خواهرانم خداحافظى مى کنم به امید دیدار. از همسرم تقاضامندم که هر وقت دخترم سراغ بابا را گرفت پاسدارى به او نشان بده و بگو اگر باباى تو نیست همرزمان پدرت است و از شما همسرم تقاضامندم که مانند شیر و زینب وار در تشییع جنازه و مجالس ختم شرکت کنى و خم به ابرو نیاورى و خدا را شکر کنى. در آخر توفیق همگان را از خداوند بزرگ مسئلت مى جویم و شما اى دوستان خوب و حزب اللهى من برادران مسجد ملابرات مستضعفین را فراموش نکنید که هر چه داریم از پابرهنه ها و مستضعفها داریم. و به تبلیغات خودتان در زمینه اقتصادى، سیاسى، مذهبى که همگى در خط امام خلاصه مى شود ادامه دهید که خدا باشماست. سنگر عبادى- سیاسى روز جمعه نماز جمعه را پر کنید و مشت محکمى به منافقان و گروههاى مخالف اسلام بزنید. برادران مسئول ؟؟؟ که وظیفه خطیرى بر دوشتان است هر کارى که مى کنید رضاى خدا را در آن باشد و کارهاى امت را با میل و رغبت انجام دهید و مردم را براى کارى که به شما رجوع کرده اند دست دست نکنید و صبوریت را پیشه بگیرید که خدا با صابران است که ( ان الله الصابرین) و شما اى برادران پاسدار اى پاسداران قرآن که امام به شما مى فرماید که اى کاش من هم یک پاسدار بودم هر کارى که انجام مى دهید خدا را در پیش روى خود قرار دهید و نماز شب را بپا دارید تا نور ایمان در چهره شما مجسم باشد که امام فرمود من چقدر از این چهره هاى نورانى خوشم مى آید. احترام به قوانین و مقررات سپاه از واجبات است. والسلام

شهید عبدالمهدی ماندنی پوردر سال 1336 در شهرستان کازرون به دنیا آمد و ی از فرماندهان گردان امام حسین(ع) از تیپ فاطمه الزهرا(س) بوده است که در 9 بهمن ماه سال 1361 در منطقه عملیاتی دهلران به شهادت رسیده است.











نظرات  (۱)

سلام وب زیبای دارین مطالبتون هم جالبن
به وب من هم سر بزنید و نظر بدین اگه خواسنین میتونیم تبادل لینک کنیم.
هرچند تا تو وبم نظر بدین به همون تعداد تو وبتون نظر می دم 
فقط متن نظرات تو صیفی باشه.

8kh.rozblog.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی