خاطرات شهدا و رزمندگان دفاع مقدس

امروز فرصتی است که همه، با شهیدان تجدید خاطره کنند. مقام معظم رهبری

خاطرات شهدا و رزمندگان دفاع مقدس

امروز فرصتی است که همه، با شهیدان تجدید خاطره کنند. مقام معظم رهبری

خاطرات شهدا و رزمندگان دفاع مقدس

تا امروز هیچ قدرتی نتوانسته است دلهای مردم را از محبت امام و یاد امام و تعظیم و تجلیل شهدا، شهادت و ارزشهای انقلاب، خالی کند.مقام معظم رهبری
سالهاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لبهای خشک و ترک خورده ی بشر تازیانه می زند. آن زمان که دروازه های بهشت باز بود هر کس با حرفه ای خود را به آن باب می رساند و امروز که دستمان در گیر صفر و یک است بابی را گشودیم تا جرعه ای را تا شهادت بنوشیم. افتخار ما اینست که سرباز ولایت فقیه هستیم هرچند دستمان خالیست اما دل های مان پر است از عشق به ولایت

تقدیر ما شهادت نبود ولی مجروح شدن بود


از سنگر بیرون آمادم وقصد داشتم این مرمی ها را به نزد فرمانده ببرم ، در یک لحظه صدای شلیک خمپاره شنیدم  و بلاقاصله احساس کردم ترکشی به آرنج دست چپم  اصابت کرده  است !


درد و خونریزی

مانع از این شد که مرمی ها را تحویل دهم و با این که تعداد زیادی مرمی در جیبم بود ولی متوجه نشدم و با همین مرمی ها به بیمارستان شهید نکویی قم اعزام شدم !


 سوار شدن بر قطار


من برای اولین بار

قطار را از نزدیک می دیدم  و دوست داشتم ، کوپه مناسبی را برای استراحت انتخاب کنم و برا ی همین وسواس داشتم که در کدام کوپه قرار بگیرم ! در یک لحظه متوجه شدم فرصتی نیست و باید یکی از کوپه ها را انتخاب کنم !


ولی دیگر دیر شده بود

 و همه کوپه ها پر شده بود ومن بلاجبار در یکی از کوپه ها که یک تخت خالی داشت رفتم و خوابیدم ! دقایقی از شب گذشته بود و من تازه به خواب رفته بودم ! که با صدای از جلو نظام بیدار شدم !


راوی : محسن بازرگان

  • بازرگان ، جهرم !

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی